[OSy] objcopy private headers

Martin Decky decky at dsrg.mff.cuni.cz
Tue Dec 1 18:46:52 CET 2009

> Bohužel, v tomhle případě mi linker zahlásí input file `io/logo.o' is
> incompatible with mips:4000 output
>
> přičemž objdump říká
>
> logo.o: file format elf32-little
> logo.o
> architecture: UNKNOWN!, flags 0x00000010:
> HAS_SYMS

Jakou verzi objcopy pouzivate a odkud ji mate? Pokud pouzijete primo
mipsel-linux-gnu-objcopy z cross-compiler toolchainu (vytvoreneho treba
pomoci skriptu toolchain.mips.sh z Kalista), tak by mel nastavit
architekturu MIPS a format pouzit nikoliv genericky elf32-little, ale
elf32-tradlittlemips.

Jinymi slovy, ani objcopy neni univerzalni utilita, ktera podporuje
vsechny architektury a targety, ale je zavisla na cilove architekture,
pro kterou je prelozena.