[OSy] objcopy private headers

radim.vansa at matfyz.cz radim.vansa at matfyz.cz
Tue Dec 1 19:25:57 CET 2009

> Od: Martin Decky <decky at dsrg.mff.cuni.cz>
> Předmět: Re: [OSy] objcopy private headers
> Datum: 01.12.2009 18:47:19

> Jakou verzi objcopy pouzivate a odkud ji mate? Pokud pouzijete primo
> mipsel-linux-gnu-objcopy z cross-compiler toolchainu (vytvoreneho treba
> pomoci skriptu toolchain.mips.sh z Kalista), tak by mel nastavit
> architekturu MIPS a format pouzit nikoliv genericky elf32-little, ale
> elf32-tradlittlemips.

Ano, používám právě tu (pouze jsem to zde nevypisoval), verze 2.19.1, binutils jsem stáhnul už zkompilované. Možná bude problém v tom, že jedu na Windows. Ta z MinGWu mips vůbec nezná, přirozeně.
Nicméně už jsem problém asi vyřešil - objfile je naštěstí poměrně jednoduchý, stačí skriptem nastavit 24. byte na 0x01 a 25. byte na 0x11. Jen jsem myslel, že se do toho dá zasahovat nějak rozumně přímo z objcopy a není nutné věřit jeho inteligenci.

Díky za pomoc

Radim Vansa