[OSy] Odevzdani 3. zakladniho zadani

Martin Decky decky at dsrg.mff.cuni.cz
Tue Jan 20 12:23:33 CET 2009

> Vstupni bod byl deklarovan jako .globl. Operator (nebo jak se to
> nazyva) .global nejak nemohu na webu nalezt.

Direktivy .global a .globl by mely byt zcela ekvivalentni, viz
http://sourceware.org/binutils/docs/as/Global.html

> Jedine, co me zarazi, je proc byla najednou sekce .excvec pritomna
> kdyz jsem nahradil wildcard za konkretni jmeno souboru v linker
> scriptu.

Stopu bych hledal opet v dokumentaci (viz
http://sourceware.org/binutils/docs/ld/Input-Section-Basics.html):

"When you use a file name which is not an `archive:file' specifier and
does not contain any wild card characters, the linker will first see if
you also specified the file name on the linker command line or in an
INPUT command. If you did not, the linker will attempt to open the file
as an input file, as though it appeared on the command line."

Takze mi prijde, ze v pripade, ze pouzijete ten zapis

head.o (.excvec)

se neodkazete na head.o uvnitr librt.a, ale na samostatne stojici head.o
(prestoze neni na prikazove radce linkeru uveden). V pripade explicitne
uvedeneho objektoveho souboru jiz linker nepotrebne globalni symboly
nevynechava (viz linkovani Kalista), ale vzdy je vsechny prilinkuje.

M.D.