[OSy] Odevzdani 3. zakladniho zadani

Fanda Princ frantisek.princ at gmail.com
Tue Jan 20 12:31:30 CET 2009

Dobry den,

ja se taky podelim se zpusobem, ktery pouzivame v nasem OS.

Kdyz jsem nevedel jak to udelat, tak jsem si linkoval soubor entry.o
extra a ne jako soucast librt.a. Bylo to dejme tomu reseni, kterym
jsem obesel potrebu se problemu venovat, protoze jsem potreboval
programovat a rekl jsem si, ze se k tomu vratim pozdeji.

Ted uz linkuji k objektovym modulum daneho procesu pouze librt.a,
ale nepouzivam zadnou specialni sekci...
Na zacatku linker skriptu mam direktivu
STARTUP(librt/entry.o)
coz taky funguje.

Uznavam ze to taky neni uplne ciste, ale casem se dopracuju k tomu
ze si vyrobim i nejakou tu sekci pro linker a budu to delat poradne.

Kazdopadne dekuji za celkem inspirativni diskusi o tom, jak by
se to melo delat spravne :)

Frantisek Princ