[OSy] Vlakna - API

Petr Tuma petr.tuma at dsrg.mff.cuni.cz
Wed Oct 28 22:39:59 CET 2009

Dobry vecer,

jen poznamenam, ze vase zduvodneni se vlastne shoduje se zduvodnenim
pana Deckeho :-) prijde mi, ze oba rikate, ze datovy typ by se mel
jmenovat "inteligentne" - ale zatimco vas pohled je spis "pohled
cloveka, ktery ten typ implementuje" (a tak chcete ze jmena videt, co je
ten typ interne zac), pan Decky nabizi "pohled cloveka, ktery ten typ
pouziva" (a tak chce, aby ze jmena nebylo videt neco, co by mela byt
interni vec implementace).

Petr Tuma