[OSy] Vlakna - API

Martin Decky decky at dsrg.mff.cuni.cz
Wed Oct 28 22:41:43 CET 2009

> Ono mi slo spise o semantiku toho, jak to pak ve finale vypada a cte
> se to. Kdyz nadeklaruju datovy typ, ktery mi reprezentuje pointr, tak
> bych radeji, aby to bylo primo z nazvu patrne.

Jenomze ten odstavec, ktery jsem ze zadani citoval, se prave snazi
vysvetlit, ze uzivateli toho typu by melo byt uplne jedno, ze se muze
(ale taky nemusi) jednat o pointer.

Vsimnete si, ze v druhem pripade, kdy naopak ma byt primo z API zrejme,
ze se pracuje s ukazateli, to skutecne zrejme je (jednak je v prototypu
funkci explicitne ukazatel, druhak se pro struktury pouziva namespace
"struct").