[OSy] Spam: softwareový projekt z oboru?

radim.vansa at matfyz.cz radim.vansa at matfyz.cz
Mon Feb 15 16:00:37 CET 2010

Dobrý den,

tušil jsem, že na toto téma budete narážet. Plně souhlasím s tím, že více na plech se asi nedostanu, ale jít co nejhlouběji není svatým grálem. Věřím, že práce na HelenOSu by mě bavila a ještě ji možná budu zvažovat, ale měl bych zájem se na projektu naučit nějaké v praxi uplatnitelné konkrétní znalosti a dovednosti. Když bych budoucímu zaměstnavateli tvrdil, že umím navrhnout skvělý systém driverů, a že umím napsat jednoduchý driver pro zvukovou kartu, přednost nejspíše dá konkrétní znalosti. Jak je i ve FAQu na stránkách HelenOSu - je to experimentální systém a může být velmi příjemné navrhovat systém tak, jak si myslíme, že je to nejlepší, ale to nejlepší není vždy to nejlepší.

Takže díky za nabídku, ale práci na HelenOSu bych raději ještě zvážil.

Radim Vansa