[OSy] Spam: softwareový projekt z oboru?

Martin Decky decky at dsrg.mff.cuni.cz
Mon Feb 15 12:50:27 CET 2010

Hezky den,

> tenhle mail je určen hlavně kolegům studentům. Určitě nějaká část z vás
> právě přemýšlí a vybírá, co budou dělat jako softwareový projekt. Jsem
> na tom podobně a proto bych chtěl nadhodit otázku, jestli někdo neslyšel
> o nějakém zajímavém tématu, které by se týkalo systémových architektur,
> resp. šlo by nějak blíže k plechu. Mám tím na mysli projekty
> nevylistované na stránkách projektové komise
> http://urtax.ms.mff.cuni.cz/prk/nove.htm

Kdyz uz toto tema padlo, pak si neodpustim doplnit, ze na uvedenem webu
vypsany projekt navazujici na HelenOS obsahuje (vzhledem k datu vypsani)
uz pomerne neaktualni popis (vetsina z toho, co je tam napsano, je uz
hotova nebo se na ni aktivne pracuje).

Porad je ale spousta moznosti, co lze i v ramci predmetu Softwarovy
projekt na systemu HelenOS vylepsovat, konkretni tema dnes tedy spis
zavisi na domluve (napada me treba oziveni portu pro Xen nebo Hyper-V,
at uz v podobe Dom0/U guesta nebo primo hosta).

Stale vsak plati, ze vic "na plech" nez v HelenOSu se skoro nikde jinde
nedostanete :)