[OSy] Spam: softwareový projekt z oboru?

Jakub Jermar jakub at jermar.eu
Mon Feb 15 16:20:44 CET 2010

Zdravim,

On 02/15/10 04:00 PM, radim.vansa at matfyz.cz wrote:
> Když bych budoucímu
> zaměstnavateli tvrdil, že umím navrhnout skvělý systém driverů, a že
> umím napsat jednoduchý driver pro zvukovou kartu, přednost nejspíše dá
> konkrétní znalosti.

A mohl byste byt trochu konkretnejsi? Co si presne predstavujete pod
pojmem "konkretni znalost"? Ja jsem se pri praci na HelenOSu napr.
konkretne naucil programovat procesory UltraSPARC, coz mi jiste pomohlo
k memu soucasnemu zamestnani.

Podle mne se uz v dnesni dobe na HelenOSu naucite podobne veci, jako se
naucite praci na jakemkoliv jinem operacnim systemu, leda byste ocekaval
pozadavek zamestnavatele typu "Mate konkretni zkusenosti s programovanim
souboru a/b/c/d.c v operacnim systemu jinem nez HelenOS?"

Co jsem si tak stacil vsimnout, tak zamestnavateli je ten konkretni OS,
na kterem jste neco udelal stejne suma fuk, hlavne, ze rozumite tomu
co jste delal a dokazete to treba abstrahovat na neco jineho.

Jakub