[OSy] Spam: softwareový projekt z oboru?

Jakub Jermar jakub at jermar.eu
Mon Feb 15 17:17:00 CET 2010

On 02/15/10 04:47 PM, radim.vansa at matfyz.cz wrote:
> Jako požadavek na znalosti a dovednosti bych uvedl např.
> http://www.avg.com/cz-cs/volna-mista.nid-223717 - viz. "...výhodou je
> znalost architektury souborových systémů OS Windows, znalost technologií
> Filesystem Minifilter, TDI, Native NT API..." Není to must-have
> podmínka, ale rádi by...
> Abstrakce a schopnost logického uvažování je samozřejmě nutnost, proto
> taky studujeme MFF. Ale už něco "konkrétního" umět je vždycky výhoda. Já
> přece netvrdím, že práce na HelenOSu je na nic a že mi nic nedá - jen
> mám pocit, že by mohla jiná práce dát více.

S tim by se dalo castecne souhlasit, pokud se chcete uz takhle predem
specializovat na konkretniho zamestnavatele, ktery ma nejakou uzkou
dependency na produkty firmy Microsoft. Ted koukam, ze vy jste to vlastne
do toho prvniho mailu napsal, takze je to zrejme v poradku.

Na druhou stranu bych si netvrdil predjimat, ze by Vas AVG neprijala,
pokud byste oplyval bohatymi zkusenostmi z vyvoje nejakeho jineho
systemoveho software.

Navic je mozne, ze Vas prace na nejakem produktu pro nejakeho konkretniho
zamestnavatele zacne po par letech ubijet a budete chtit uplne zmenit
klima, takze by se takovato specializace nemusela dlouhodobe vyplatit.

Omlouvam se za spamovani a preji hezky zbytek dne,
J.J.