[OSy] Moze jeden fyzicky frame byt obrazom viacerych virtualnych stranok

Michal Klempa michal.klempa at gmail.com
Thu Nov 11 21:58:14 CET 2010

On Thu, 11 Nov 2010 21:51:21 +0100
Vlastimil Babka <babka at d3s.mff.cuni.cz> wrote:

> Dobry vecer,

> Zadani pokud vim podporu sdileni pameti nevyzaduje, thready bud
> sdileji cely adresovy prostor, nebo zacinaji s vlastnim, a API
> vyzadovane v zadani umoznuje jen alokovat fyzickou pamet, ktera je
> volna. V realnem systmemu ma ale samozrejme takove sdileni spoustu
> vyuziti...
Aha, rozumiem. No ja tapam v tme, preto som sa pytal.

> Asi mi ted neni uplne jasne, k cemu chcete takovou tabulku s
> vyhledavanim podle pfn pouzivat?
Hladam najjednoduchsie mozne riesenie zadaneho problemu:)

Uz som poslal oddeleny mail k tomu MAX_AREAS a zrejme tam sa dozviem
veci, ktore, ktore tento dotaz uplne zrusia.

Ale inak, kedze jeden frame moze mat len jeden proces. Mohol by som
teoreticky spravit aj jednu velku tabulku pre celu RAM, kde by dvojice
(vpn, pfn) boli podla pfn a hladat pri tbl miss pomerne dlho spravny
zaznam:)