[OSy] Random registr

Petr Tuma petr.tuma at d3s.mff.cuni.cz
Thu Dec 8 08:27:37 CET 2011

Dobry den,

kolega Babka mi tady pres rameno napovida, ze jedna z moznosti, jak
rozumne pouzit TLBWR, muze byt tato: procesum pridelovat vzestupne ASID
teprve v okamziku jejich prvniho vypadku v TLB a pamatovat si posledni
takto prideleny ASID, v okamziku preteceni pridelovanych ASID pak proste
vyprazdnit celou TLB, sebrat vsem procesum jejich ASID a zacit znovu.

Petr Tuma