[OSy] Chybka v development time ve studii

martinec martinec at d3s.mff.cuni.cz
Thu Dec 8 09:43:23 CET 2011

Hezky den,

kolega Petrik me upozornil, ze v jistych pripadech se v rozhrani ukazuje
o hodinu jiny cas nez tam vyplnil. Po shlednuti jsem zjistil, ze do
databaze se cas uklada spravne, ale spatne se vypisuje pocet hodin
(pocital jsem ho spatne funkci round misto floor).

Mimochodem, to je podle me implementacni chyba; used wrong entity. Cas
hledani 10m; pocity nic zvlastniho, slozitost trivialni, detekce
ohlasenim pana kolegy, metoda Investigating probable location of the bug
- helped a lot; nastroj GUI debugger (breakpoints, stepping, checking
variables) - helped a lot.

Uz jsem to opravil a je tedy mozne, ze v tom rozhrani ted mate o hodinu
jiny cas nez je skutecnost - v takovem pripade to prosim upravte podle
skutecnosti.

S pozdravem,
Tomas Martinec