[OSy] Maximalny pocet CPU

Pavel Herrmann morpheus.ibis at gmail.com
Wed Nov 7 15:48:02 CET 2012

On Wednesday 07 November 2012 15:43:12 Peto Júnoš wrote:
> Zdravim,
>
> v rozsirenom zadani mame zakazane obmedzit sa konstatnym maximalnym poctom
> CPU. Mozeme ale pocitat s niektorou z nasledujucich moznosti, odkedy uz sa
> maximalny pocet CPU nebude menit?
> 1. od kompilacie => raz skompilujem pre X CPU, binarka bude pouzitelna
> pre X a menej CPU
> 2. od nastartovania => pri starte zistim (max) X CPU, budem schopny
> bezat na <=X CPU
> 3. moze sa menit vzdy => nemozem pocitat s nicim - niekto mi bude za
> behu pridavat CPU a mojou ulohou je ich nejak vyuzivat

v headerech je konstanta MAX_CPU, kterou pouzivaji i dost interni makra. tedy
veril bych ze vic jak MAX_CPU mit nebudete (ted je to myslim 32), jako
compile-time vec.
veril bych ze CPU-hotplug take podporovan neni, ale podle me by to nemel byt
takovy problem - kazde spustene CPU projde inicializacni kroky od zacatku,
nezavisle na tom jestli se spusti hned nebo az pri behu.
odebirani CPU za behu by byl zajimavejsi orisek, ale to se predpokladam
nestane

co je myselni tim omezenim je ze neni mozne rict ze to umi 2 a vic ne, ale pri
kompilaci uz system nejake maximum opravdu ma (treba pro alokaci statickych
stacku)

> Dakujem,
> Peter Junos

Pavel Herrmann