[OSy] Druhe zadanie - OSY

Vojtech Horky horky at d3s.mff.cuni.cz
Tue Nov 6 10:00:37 CET 2018

Dobrý den.

Dne 06. 11. 18 v 9:07 Marcel Hruška napsal(a):
> Chcel by som sa opytat na upresnenie zadania. Nasou ulohou je len
> implementovat tie 2 struktury? Kde vsade mame zakomponovat ich
> pouzivanie? Pride mi totiz, ze miesto kde sa to pouziva je napriklad
> funkcia vmm_mapping_find() ale ta sa nespomina v api, ktore mame
> implementovat.

Ano, základem řešení je implementace datových struktur + funkcí s nimi
manipulujících pro správu VM.

Tudíž je potřeba opravit veškerý kód, kterého se změna datové struktury
dotkne.

Funkce vmm_mapping_find není sice přímo zmíněna, ale je volána z obsluhy
TLB, takže je zřejmé, že zásah bude potřeba (nehledě na to, že jinak
Kalisto asi ani nezkompilujete).

> Navyse, vela veci tam uz implementovanych defaultne je, nie som si teraz
> isty ci mame len dorobit vsetky TODO casti alebo od zaciatku cele.

TODO komentáře Vás mají navést k nejdůležitějším částem, pochopitelně
nevylučují úpravy jinde.

> Posledna vec. Nikde v aktualnom kode nevidim rieseny TLB error handling.
> Ten mame dorobit tiez?

Funkce handle_tlb_refill?

- VH