[MWy] Anketa ...

Petr Tuma tuma at nenya.ms.mff.cuni.cz
Tue Jan 24 16:29:54 CET 2006

Dobry den,

na wiki predmetu Middleware jsem zprovoznil drobnou anketu. Mela by
doplnit celoskolni anketu o predmetu Middleware o otazky, ktere se
dotykaji pouze tohoto predmetu a ktere mi pomahaji udelat konkretni
zmeny v pristim roce (rozhodne prosim vyplnte i celoskolni anketu, tuhle
pridavam hlavne proto, ze dozvedet se z celoskolni ankety za pul roku,
ze "srozumitelnost byla 3.5 a usporadanost 4.2", by sice byl silny
podnet k zamysleni, ale nepomuze mi to s zadnymi konkretnimi zmenami).

Pokud mate cas, prosim kliknete zde:

http://nenya.ms.mff.cuni.cz/~ceres/wik/mwy/index.php?n=Main.Anketa jsem

Diky, Petr Tuma

--