[MWy] Anketa ...

Martin Mrazik mrazik at matfyz.cz
Thu Jan 26 20:05:20 CET 2006

dobry den,

> na wiki predmetu Middleware jsem zprovoznil drobnou anketu. Mela by

neslo by to udelat na jeden submit formulare? Takto tu anketu asi
nedodelam protoze to trva nekonecne dlouho (kdyz uz se vam nechce
predelavat tuhle anketu, tak alespon do budoucna....).

> pridavam hlavne proto, ze dozvedet se z celoskolni ankety za pul roku,
> ze "srozumitelnost byla 3.5 a usporadanost 4.2", by sice byl silny
> podnet k zamysleni, ale nepomuze mi to s zadnymi konkretnimi zmenami).

ja to vzdycky vyplnim spatne, protoze si poppletu nejlepsi hodnotu s
nejhorsi a pridu na to az po vyplneni :) takze na tyhle cisla bych se
moc nespolehal tak jako tak :-)

Martin