[MWy] Anketa ...

Petr Tuma tuma at nenya.ms.mff.cuni.cz
Thu Jan 26 20:13:27 CET 2006

Dobry den,

> neslo by to udelat na jeden submit formulare? Takto tu anketu asi
> nedodelam protoze to trva nekonecne dlouho (kdyz uz se vam nechce
> predelavat tuhle anketu, tak alespon do budoucna....).

Ten wiki plugin sam o sobe to neumi :-( dnes odpoledne jsem to zkousel
upravit, aby kliknuti na "Hlasovat" alespon vracelo na stejnou pozici na
strance, mel jsem dojem, ze to chodi ?

> ja to vzdycky vyplnim spatne, protoze si poppletu nejlepsi hodnotu s
> nejhorsi a pridu na to az po vyplneni :) takze na tyhle cisla bych se
> moc nespolehal tak jako tak :-)

Jojo, tohle nekdy loni nebo predloni udelali snad vsichni, kdo anketu
vyplnovali :-) nakonec se tusim rozhodlo, ze kvuli tomu se nebudou
ciselne vysledky uvazovat ...

Petr Tuma