[MWy] Behy a terminy cviceni

Jaroslav Pastorek jaruch at inMail.cz
Tue Apr 1 14:28:27 CEST 2008

Dobry den.

Chcel by som sa spytat, ako to vlastne je s terminmi cviceni,
kedze som dnes s hrozou zistil na webe predmetu, ze som asi mal mat cvicenie
vcera, avsak podla mailu, ktory posielal pan Decky,zacinat mal treti beh a my,
prvy beh, mame mat cvicenie az o tyzden (a uspesne som o tom presvedcil aj zopar mojich kolegov
z rovnakeho behu, mozno preto bolo vcera taka nizka ucast). A mam pocit, ze podobna informacia
bola prednedavnom aj na webe, pretoze som naschval zistoval, kedy to vlastne
cvicenia su, lebo som potreboval ist na vikend prec a nemal by som cas pripravit sa na ne,
tak mi jednoznacne vyslo, ze cvicenia mam az mat buduci tyzden.
Ak som to cele domotal, tak za vzniknute neprijemnosti sa vsetkym zucastnenym
ospravedlnujem. Kazdopadne by som rad vedel ako to vlastne je.

S pozdravom

Jaroslav Pastorek