[MWy] Behy a terminy cviceni

Petr Tuma petr.tuma at dsrg.mff.cuni.cz
Tue Apr 1 15:28:12 CEST 2008

Dobry den,

jak dobre upozornil pan Klimek, kvuli kolizim s jinym predmetum je dobre
zachovat "paritu", tedy kdo se prihlasil na liche tydny, mel by mit
cviceni v liche tydny, bez ohledu na to jak jdou jednotlive behy za
sebou. Vyjimky v ramci kapacitnich moznosti jsou samozrejme mozne.

Toto je tedy obecne pravidlo, ktere se budeme snazit zachovavat.

Toto pravidlo bohuzel porusoval nas prvni nastrel na program cviceni
zobrazeny na webu predmetu, ktery byl jiz opraven. Pokud nekdo kvuli
teto uprave neprisel na prvni cviceni, jako primocare reseni se nabizi
prijit na jiny beh cviceni (odtud ma prosba o informaci o pripadnem
umyslu prijit na jine cviceni, abychom mohli odhadnout kapacitu). Pokud
by se ukazalo, ze prostym prichodem na jiny beh cviceni nelze vec
vyresit, budeme premyslet o dalsich moznostech (nabizi se napriklad
vypujcit si jeste jiny lab na to jedno cviceni apod.).

Petr Tuma