[MWy] Rozsirene zadani prvni ulohy

Petr Lasak petr.lasak at gmail.com
Sat Mar 29 19:41:33 CET 2008

Dobry vecer.

Mam opet jeden dotaz. Podarilo se mi vyresit problem s GC, aj s unmarshaling
problemy. Jelikoz jsem nestihl v radnem terminu, musim delat rozsirene
zadani. Upravil jsem NodeImpl tak, aby vracel Set<Node> jako mnozinu sousedu
do vzdalenosti dle parametru. Rovnez searcher uz vola dle venkovniho
parametru

mTraversing.addAll (oNode.getNeighbors (neighbourDistance));

Jde mi tedy o dotaz...je treba upravovat i algoritmickou logiku? ( jelikoz
pokud dam treba u nodu ze ma vracet do vzdalenosti napr 2, tak vlastne z
nodu, kteri jsou vzdaleni 2 udela vzdalene 1 ). Otazka je, jestli nam jde o
algoritmickou presnost, a nebo spise o to, jak se to bude chovat, tedy
provest jenom to mereni tech parametru.

Dekuji za rychlou odpoved.

Petr.