[MWy] Druhe cviceni pondeli 31. 3. 14:00 SU2

Vlastimil Babka babka at dsrg.mff.cuni.cz
Mon Mar 31 17:22:18 CEST 2008

  > Konkretni implementace, kterou budeme pouzivat, je omniORB 4.1.2. Nize
> naleznete odkaz pro stazeni binarky omniORBu pro Linux x86 k rozbaleni
> v domovskem adresari, nemusite si tedy omniORB instalovat systemove
> (s touto binarkou budeme pracovat take primo v labu).
>
> http://dsrg.mff.cuni.cz/~ceres/sch/mwy/download/omniORB-4.1.2-bin.tar.gz
>

> Pro prakticke zkouseni omniORBu si muzete take stahnout ukazkovy CORBA
> klient a server (pro preklad staci pouzit prikaz make):
>
> http://dsrg.mff.cuni.cz/~ceres/sch/mwy/download/as2.zip

Dobry den,

upozornuji ze doslo k update vyse uvedenych linku - omniORB nyni funguje
i bez rucni upravy PYTHONPATH, ukazkovy priklad ma pro vetsi nazornost v
IDL vlastni module a Makefile je upraven tak aby bez dalsich zasahu
spravne pracoval s omniORB v domovskem adresari.

Dale pripominam, ze ackoli je mozne prijit na jiny termin cviceni nez
mate prihlaseny v grupicku, pri nedostatku pocitacu v ucebne maji
prednost studenti prihlaseni k dane skupine. Obavam se ze vzhledem k
celkovemu poctu prihlasenych studentu a poctu studentu pritomnych na
dnesnim cviceni neni takova situace na pristich cvicenich nerealna.

Vlastimil Babka