[MWy] runtime error R6030 - CRT not initialized

Martin Decky decky at dsrg.mff.cuni.cz
Thu Mar 26 13:55:34 CET 2009

> Ze to nejdriv chtelo nejakou knihovnu z 4.1.0 (myslim ze to byla
> omniORB410_rt.lib) a pak jeste omnithread32_rt.lib, ktera je v
> omniORB4.0.7.

Prijde mi divne, ze by nejaka potrebna knihovna v baliku chybela. A take
mi prijde trochu nepravdepodobne, ze by knihovny z ruznych verzi spolu
zcela bezproblemove fungovaly. Zkratka bych pricinu problemu hledal
nekde uplne jinde, treba v nastaveni prekladace a prostredi.

> Holt se linuxu asi nevyhnu :)

Minimalne se tak vyhnete zbytecnym potizim. Rozchodit omniORB ve Windows
asi jde, jen to nikdo z nas (= cvicicich) zatim nezkousel.