[MWy] runtime error R6030 - CRT not initialized

Martin Suchan martin.suchan at gmail.com
Thu Mar 26 15:54:42 CET 2009

Zdravim,
myslim, ze podobne jako u OSu bude i u Middleware lepsi vzdat se
"pohodli Visual Studia" ve prospech funkcnosti a pouzivat linuxove
reseni, tj. bud to poustet pres putty v labu, nebo na virtualnim
stroji u sebe. Ja si uz zkousel resit druhy ukol u sebe a zkompilovat
to jde bez problemu. Je ale, jako u prveho zadani, treba dobre
dodrzovat postup v zadani, jak v pdf, tak v txt souboru, stejne tak se
dobre seznamit s ukazkovym prikladem.

Jeste me napada, nebylo by mozne poustet CORBA server i mimo cviceni,
treba na nejakou dobu denne, aby mel clovek moznost si vyzkouset, zda
mu jeho program funguje spravne, kdyz se pripravuje na cviceni?

S pozdravem Martin Suchan