[MWy] Chimera deadlock

Miloš Chaloupka chaloupkamilos at hotmail.com
Mon Apr 25 22:09:26 CEST 2011

Ahoj,

Pri delani DU sem o vikendu narazil na uplne stejny problem. A po 3h lamani
si hlavy a zkoumani co mam spatne nebo co me uchazi sem dosel ke stejnemu
zaveru jako ty (A IMHO zbytecnych 3h hodin prace, kdyby to melo aspon troche
rozumnou dokumentaci). Dalsi vec na kterou jsem narazil ze uzel po odpojeni
nezasle zpravu o tom ze se odpojil, minimalne to tak neucini sam, a zadnou
funkci, ktera by volala explicitni disconnect/leave sem nenasel ani jak po
procteni dokumentace ani po zbeznem prolezeni zdrojovych kodu. Zkousel sem
si i sample co je primo u chimery a ten taky na odpojeni nereaguje, takze to
asi vypada ze je neco shnileho v chimere.Netusite nekdo co s tim ?

PS: Jeste si neodpustim poznamku k dokumentaci, ta dokumentace je velice ale
velice tristni. Kdybych takovouhle dokumentaci odevzdal ne nejakem predmetu
na MFF tak bych zapocet urcite nedostal.

Diky, s pozdravem Pavel Tupec

Poznámka odesílatele: Posílám to za kamaráda, protože díky aktuální
nefunkčnosti stránek není (asi) možné se zaregistrovat do konference a
nezaregistrovaní nemohou přispívat.