[MWy] Chimera deadlock

Andrej Podzimek podzimek at d3s.mff.cuni.cz
Wed Apr 27 10:42:19 CEST 2011

Hezký den,

vzhledem k tomu, že Chimera zjevně na některých systémech nehlásí korektně odpojení uzlu, nebudeme nijak kontrolovat splnění poslední věty bodu 7 zadání (reakce dočasného nového správce kanálu na odpojení původního správce od Chimery).

Problém s odesíláním (a deadlockem) v upcallu chimera_update() lze vyřešit použitím odděleného vlákna pro odesílání zpráv o migraci (ovládaného například pomocí mutexu a podmínkových proměnných).

S pozdravem

Andrej Podzimek