[NSWI080] Task 2 - dotaz na serializaci "reportu"

Ondřej Roztočil roztocil at outlook.com
Thu Apr 8 00:17:02 CEST 2021

Dobrý den,

mám dotaz ohledně úkolu na Apache Thrift týkající se části s "reporty".

Naimplementoval jsem klienta a zkouším ho proti veřejnému školnímu serveru. Login a získávání předmětů mi funguje bez problému. Nepodařilo se mi ale najít správný formát serializace fieldů tak, aby volání služby "saveReport" vracelo vždy úspěch. Konkrétně bych se chtěl zeptat, jaká je očekávaná serializace boolů v ItemC a jak zacházet s prázdnými/null stringy v kolekcích v ItemB. (S fieldy v ItemA jsem problém neměl, což mě přivádí k myšlence, zda to nesouvisí nějak s volitelností fieldů v druhých dvou typech...)

Vím, že jste psal, že plná kompatibilita se školním serverem není vyžadována, ale stejně bych byl radši, kdybych na to přišel.

S díky a pozdravem

Ondřej Roztočil