[NSWI080] Task 2 - dotaz na serializaci "reportu"

Vlastimil Dort dort at d3s.mff.cuni.cz
Thu Apr 8 00:59:48 CEST 2021

Dobrý den,

server očekává následující formát:

- Hodnoty bool jsou "true" a "false".

- S prázdným řetězcem se pracuje normálně jako s ostatními.

- U typu set<string> jsou řetězce oddělené čárkami v rostoucím
lexikografickém pořadí. (V případě prázdného řetězce v množině se tedy
začne přímo čárkou.)

- Pokud field, který je optional, není přítomen, tak se do reportu nevloží.

Vlastimil Dort