[NSWI080] Task 2 - dotaz na serializaci "reportu"

Ondřej Roztočil roztocil at outlook.com
Thu Apr 8 09:51:37 CEST 2021

Dobrý den,

díky za odpověď. Ukázalo se, že problém byl v tom, že jsem posílal sety hodnot vždy pro všechny fieldy, i když nějaký field nebyl mezi obdrženými objekty jedinkrát použitý (a set hodnot byl prázdný). Každopádně vaše odpověď mi pomohla, protože jsem přestal hledat problém na nesprávném místě.

Přeji hezký den

OR