[Pub] Yet another irregular pub

Petra Novotna novotna at mbox.ms.mff.cuni.cz
Thu Jun 12 16:03:08 CEST 2014

Ahoj Tome,

stydiim  se, ze jsem nenapsala, ale na zacatku jsem zapomnela obycejne
a  pak  se  mi  tvuj  mail  posunul  mimo  viditelnou oblast, cimz byl
odsouzen k zapomenuti vecnemu.

Dekuji,  ze  na  me  myslis,  ale  na  pristi ctvrtek mam uz domluveny
program.  Tak  si  to  hezky  uzijte  i  beze mne a vyberte si nejakou
normalnejsi hospodu :-)).

P.