[OSy] novorocni amnestie?

Andrej Krutak andree182 at gmail.com
Mon Jan 7 20:23:18 CET 2008

K tej casovej narocnosti by som len dodal jeden svoj postreh...

Problem je v tom, ze pomer obtiaznosti napr. medzi zadanim 1. ulohy minuly rok
a zakladnym tento rok nie je zdaleka 3:1... Aspon z toho, co som "postrehol",
tak na kazdom zo zadani bolo najtazsie spravit prave ten zaklad - dostat
sa "do situacie", zistit co ako spravit... Dorobit napr. rozsirene zadanie v
jednotke uz nebolo take zlozite, ako to vobec zacat - pretoze uz clovek vedel
vo co go....

Co tym chcem povedat je, ze robit 3 zakladne zadania v podstate znamena
spravit vsetky najpodstatnejsie veci zo vsetkych 3 rozsirenych zadani... Ked
uz clovek napr. vymysli ako bude fungovat jeho VMA vlakna, ako tam bude
prebiehat alokacia - uz nie je az taky problem spravit dealokaciu a
realokaciu... Iste, nie je to trivialne, ale skratka - clovek ma za sebou
podstatnu cast a zvysok je viac-menej rutina (aspon v 1ke mi to tak prislo -
boli tam netrivialne veci, ale v podstate nic prevratne - len to zhltlo dalsi
tyzden/dva/tri na nakodenie a semafory zatial debugujeme este stale)...

Inak k tomu rozsireniu aspon na 15 kreditov, ak by to bolo take narocne ako
tento semester, by som sa priklonil tiez... Asi to nie je lahke presadit (aby
to tak dekan alebo kto uznal) - ale vzhladom na to, ake kvantum casu si ten
predmet teraz vyzadoval, to je, imo, viac ako adekvatny pocet kreditov...

S pozdravom,

Andrej Krutak