[OSy] novorocni amnestie?

Petr Tuma petr.tuma at dsrg.mff.cuni.cz
Mon Jan 7 21:59:24 CET 2008

Dobry den,

nechci uz prispivat k zaplave mailu, jen strucne k vasemu poslednimu
bodu. Pokud se ve tretim zadani jen nepodari odchytat vsechny chyby,
nemusi to znamenat automaticky ztratu zapoctu - jak opakovane
vyhlasujeme, drobne chyby se toleruji.

I v pripade, ze by se nejake skupine po uspesnem odevzdani prvniho a
druheho zadani zasadnim zpusobem nepodarilo vyresit treti zadani,
neznamena to zahozeni prace na prvnich dvou zadanich. Jednotliva zadani
se sice mezi rocniky predmetu mirne upravuji, ale stale maji znacny
prekryv a my takovym skupinam v zadnem pripade nebranime pouzit a
dopracovat svuj kod (mira nutnych uprav samozrejme zavisi na okolnostech).

Ostatne i letos tento predmet studuji nekteri studenti, kteri napriklad
minuly rok uspesne ziskali zapocet, ale pak se kvuli bakalarkam rozhodli
vynechat zkousku. Jejich zapocet i body z nej se prenaseji beze zmeny.

Petr Tuma