[OSy] Fwd: First assignment

Peter Polák polakpe7 at gmail.com
Mon Oct 23 10:49:05 CEST 2017

---------- Správa poslaná ďalej ----------
Od: Peter Polák <polakpe7 at gmail.com>
Dátum: 23. októbra 2017, 10:27
Predmet: [OSy] First assignment
Komu: Vojtěch Horký <horky at d3s.mff.cuni.cz>

Dobrý deň,

chcel by som sa opýtať na pár detailov ohľadom first assignmentu.

Ako detekovať zariadenia namapované v pamäti? Podľa zadania môžeme očakávať
pamäť až do 512MB. V msim.conf je prvé zariadenie na adrese 0x10000000.
Obsahujú adresy zariadení nejakú špecifickú hodnotu? Ak áno, sú adresy
zariadení nejako zarovnané (napr. na 4KB), aby nebolo treba testovať celú
pamäť?

V prípade, že používa moje riešenie bitmap_t zo súboru adt/bitmap.h, musím
dodať aj vlastnú implementáciu (bitmap.c)?

Ďakujem,

Peter Polák