1. cvičení (20. 2.)
- Základy C#: proměnné, podmínky, cykly, funkce
- Úlohy na procvičení
- Programy ze cvičení
- Učební výstupy
2. cvičení (27. 2.)
- C#: textové řetězce (
string
), základní datové struktury (List
,Dictionary
) - Úlohy na procvičení
- Programy ze cvičení
- Učební výstupy
3. cvičení (6. 3.)
- Kvalita a čitelnost kódu – refaktorování, DRY
- Třídy, objekty, rozhraní (
interface
) - Úlohy na procvičení
- Programy ze cvičení
- Učební výstupy
4. cvičení (13. 3.)
- Zapouzdření (
public
,private
), dokumentační komentáře, properties - Porovnávání, třídění – rozhraní
IComparable
,IEquitable
- Úlohy na procvičení
- Programy ze cvičení
- Učební výstupy
5. cvičení (20. 3.)
6. cvičení (27. 3.)
- Grafické uživatelské rozhraní – WinForms
- Úlohy na procvičení
- Programy ze cvičení
- Učební výstupy
7. cvičení (3. 4.) – supluje Jiří Mayer
- Dědičnost
- Diskrétní simulace – příklad s poštovní přepážkou
- Úlohy na procvičení
- Programy ze cvičení
- Učební výstupy
8. cvičení (10. 4.)
- Připomenutí dědičnosti, virtuální metody
- Generické typy (typové parametry)
- Úvod do funkcionálního programování
- Enumerátory (generátory)
- Úlohy na procvičení
- Programy ze cvičení
- Učební výstupy
9. cvičení (17. 4.)
- Dynamické programování
- Úlohy na procvičení
- Programy ze cvičení
- Učební výstupy